Çakra Olumlama Örnekleri

Chakrakette

Çakra Olumlama Örnekleri

Bu çakra affirmasyonları/olumlamaları,kendine telkin yoluyla ya da reiki seansı sırasında bilincaltı mesaj yerleştirme tekniği ile kullanılabilir.affirmasyonları/olumlamaları,kendine telkin yoluyla ya da reiki seansı sırasında bilincaltı mesaj yerleştirme tekniği ile kullanılabilir.

1-Kök Çakra
Vücudumu seviyorum
Yaşamak çok güzel
Yaşamak istiyorum
Dünyanın ve toprağın enerjisi beni besliyor ve bana şifa veriyor
Dünyayı seviyorum

2-Sakral Çakra
Yaşama sevincim hergün daha da çoğalıyor
Vücudum canlı ve sağlıklı
Cinselliğimi tüm kalbimle seviyor ve yaşıyorum
Her dakika gerçekleşen mucizeleri görüyor ve onlardan mutluluk kazanıyorum

3-Solar Çakra
Ben güçlüyüm
Otoritemi ve gücümü,
doğal haliyle yaşıyorum kullanıyorum ve Görüyorum

4-Kalp Çakrası
içimdeki sevgiyi genişletiyor, büyütüyorum
Bütün duygularıma evet diyorum
Güveniyorum
Hissediyorum
Özgürce ve ve saf bir şekilde seviyorum

5-Boğaz Çakrası
Varoluşumun ifadesini özgür ve yaratıcı bir tarzda gerçekleştiriyorum
Ben özgürüm
Duygularımı ifade etmek,
bana mutluluk veriyor
Duyuyorum
kendimi özgürce ifade ediyorum
kendimi sevgiyle ifade ediyorum

6-Alın Çakrası
Varım
Bakış açım ve toleransım genişliyor
Tüm duygularımla algılıyorum
içimdeki sezgi gücünün sesini sürekli,
hep daha iyi algılıyorum

7-Taç Çakra
Var olan herşeyle birim.
Tanrıya, evrene açığım
Anlıyorum
Birlik bilincindeyim

Çakra Olumlamaları Video

Yorum bırakın